“Ja lijepa vakta za onog ko obraza nema!” M.Selimović

“Ljubav je prilično neuvjerljiva. Možda ona postoji u životu, ali nije tako česta. Zato je treba i te kako dokazivati. Zlo ne treba dokazivati. Ono je suviše često i suviše je prisutno u našem iskustvu. Dovoljno ga je pomenuti i ljudi vjeruju.”

Photo

“Ja lijepa vakta za onog ko obraza nema!”
(Krug)

“Bila je nekad jedna rijeka, i magle u njenim predvečerjima, i sunčev odsjaj na njenim širinama, postoji i sad u meni, mislio sam da sam zaboravio, ali ništa se izgleda ne zaboravlja, sve se vraća iz zaključanih pretinaca, iz mraka tobožnjeg zaborava, i sve je naše što smo mislili da je već ničije, ne treba nam, a stoji pred nama, svjetluca svojim bivšim postojanjem, podsjećajući nas i ranjavajući.”

(Derviš i smrt)

Photo

“Ne muči me nesanica što sebi nešto prigovaram, nikakvo zlo nisam učinio nikome, a dobra sam učinio koliko sam mogao, ali to nije za pričanje, pričati o učinjenom dobru znači isprljati ga.”

(Ostrvo)

Leave a Reply

