Potraži me u predgrađu & Meri Cetinić


Ova dvorišta puna neba i ptica
uđu ko muzika stara
nekud duboko u nas
i tu uvijek ostanu.

Potraži me u predgrađu
na ulici, na raskršću,
gdje mi je jorgovan rasuo perle
gdje nam je proljeće dotaklo usne …i pobjeglo.

Potraži me u predgrađu,
kraj vlakova što prolaze,
bit ćemo sami u svitanje dana,
bit ćemo sami u pjesmama ptica…ko nekada.

Drijemaju jedra od rublja i cvijeća,
čekaju vjetar da nekuda plove,
čuješ li naše nas predgrađe zove,
traže te kuće i ulice stare.

Potraži me u predgrađu,
poljubi me u sjećanju,
bar onih sati kad ostaneš sam
ako me sada još imalo voliš … potraži me.

Ti nemaš prsten sa našeg vjenčanja,
al pamtiš strehu na kraju grada,
bez mnogo cvijeća, bez vela i zlata,
bila sam s tobom sretna ko nikad.

Potraži me u predgrađu,
poljubi me u sjećanju,
bar onih sati kad ostaneš sam
ako me sada još imalo voliš …potraži me,
potraži me … u predgrađu.

Leave a Reply

