Gallery

15 polica za knjige

Cup of Tea

10815850_10205835993918460_631604271_n

Hey, hey 🙂

Nadam se da ste svi uživali u vikendu! Ja sam ovo lijepo vrijeme iskoristila za završne radove u dvorištu i odlazak sa prijateljima u bioskop. Gledala sam Interstellar koji vam toplo preporučujem ukoliko niste gledali. Inače nisam fan naučne fantastike, ali ovaj film zaista drži pažnju.

Uskoro planiram da pravim izmjene u mom stanu i ovih dana sam se dosta bavila policama za knjige koje su neizostavan dio životnog prostora za mene, pa bih željela da sa vama podijelim neke ideje.

View original post

Leave a Reply

